Marat de Nataşa Alina Culea

p1150116

Titlu: Marat
Autor: Nataşa Alina Culea
Numărul de pagini: 247
Genuri: Dragoste, young-adult, viață, chick-lit
Descriere:  La Beijing, în anul 2000, cu câteva zile înainte de Crăciun, într-un restaurant rusesc, Alina îl întâlnește pe Marat. Un singur dans, pe ritmuri de trandafiri sălbatici – și viața lor se schimbă pentru totdeauna. Din păcate, destinul i-a adus împreună într-un moment nepotrivit, iar Alina este pusă în fața unei decizii ce îi răvășește sufletul. Moralitate sau iubire? Ce faci atunci când, indiferent ce decizie ai lua, viața ta nu va mai cunoaște liniștea?
Marat, bărbatul misterios și frumos ca un demon, se transformă într-o obsesie seducătoare, iar Alina ajunge la marginea prăpastiei, pe care o îmbrățișează ca pe o ultimă speranță.
Romanul „Marat. Iubirea are spini” te cheamă într-o poveste de iubire incredibilă, care te va captiva prin inocența trăirilor conturate puternic și senzualitatea descrierilor erotice ale unei tinere fotografe care vrea să schimbe lumea.
Iubirea are spini.

Romanul scriitoarei Natașa Alina Culea este inspirat dintr-o poveste reală.

Nota: 5/5
♥  ♥  ♥  
♥  

Marat este cel de-al doilea roman al Nataşei Alina Culea pe care-l citesc şi vă pot spune că am rămas plăcut impresionată şi de această dată. Datorită coperţii acestei cărţi am avut reţineri la lecturarea acesteia. Însă, am învăţat încă odată să nu judec o carte după copertă.
Ştiam deja că acţiunea are loc în perioada Crăciunul aşa că am păstrat cartea pentru a o lectura iarna, iar azi, cu o întârziere extrem de mare, vă prezint recenzia.

p1150119

Marat începe cu o călătorie, şi mai exact, o călătorie în China, în ajunul Crăciunului. În acestă călătorie Alina îl întâlneşte pe Marat, cel ce-i va schimba viaţa. Iniţial ea nu realizează acest lucru, iar când o face e prea târziu.

Am regăsit şi de această dată stilul inconfundabil al Nataşei, care m-a acaparat în dată. Fiecare cuvânt scris de ea parcă-i poezie. Fiecare virgulă, fiecare punct te transpune într-o altă lume. Iar acţiunea, personajele te fac să nu mai vrei să laşi cartea din mână.

p1150121

Dintre personaje, cel mai mult m-a impresionat Alina, în care m-am şi regăsit cât de puţin. Împărtăşesc pasiunea ei pentru fotografie, iar ea mi-a adus aminte cât este de frumos să-ţi exprimi gândurile prin imagini.

De asemenea mi-a plăcut şi de prietenele ei şi relaţia dintre acestea. M-a impresionat mult legăsura dintre Alina şi Alessie şi cum încercau mereu să-şi facă timp una pentru cealaltă.

p1150128

Vă recomand şi vouă să citiţi această carte sau orice altceva de Nataşa Alina Culea pentru că sunt sigură că stilul ei vă va uimi. Iar dacă aţi citit Marat sau alte cărţi scrise de ea aştept părerile şi recomandările voastre în comentarii.
Îi mulţumesc mult autoarei pentru că mi-a trimis această carte şi o felicit pentru toate realizările ei!
Blogul autoarei: natasaalinaculea.com

p1150113-1

“Mereu este loc de mai rău, aşa cum este loc şi de mai bine.”

“În sufletul meu încolţiseră mugurii unui secret amar şi mut cu care voi învăţa să trăiesc.”

“…îi auzeam inima bătând ca şi cum ar fi a mea.”

“…îmi pronunţa numele ca şi cum recita un poem nescris.”

“Cu Eduard m-am sărutat din plictiseală.”

“Iubirea fătă linişte sufletească, nu durează, se autodistruge.”

“Iubirea nici nu ar trebui definită, este mai mare decât orice definiţie.
-Da, iubirea nu poate fi definită, se poate doar trăi.”

“…voiam ca fotografiile mele să nimerească inimi, precum un trăgător experimentat la o ţintă virtuală.”

“-Aş vrea să te urăsc, îţi spun sincer, orice numai nu durerea asta. Nu pot să o suport! Mă aşteptam la orice numai la asta nu. Putea să mă rănească o lumea întreagă, dar tu nu, Alina!”

“Se spune că adevărul eliberează…oare?”

“Iubirea este vina mea?”

“Este iubirea de vină sau sunt eu?”

“Nu anii ne îmbătrânesc, ci dorinţele neîndeplinite, visurile frânte şi speranţele abandonate.”p1150125

GooseNoBackground

 

4 thoughts on “Marat de Nataşa Alina Culea

Leave a Reply

