The 1st of December

P1010561

RO: Întâi decembrie? Întâi decembrie. 
De ce întâi decembrie? Ce e aşa special? Pentru mine, întâi decembrie a fost mereu cea mai frumoasă şi cea mai aşteptată zi a anului. Ironic, nu? Ultima lună din an e şi cea mai aşteptată…De ce? Pentru că e prima zi de iarnă, pentru că vesteşte primii fulgi, pentru că pot începe pregătirile de Crăciun fără a mi se spune că e prea devreme. Pentru că-mi saltă inima de bucurie şi-mi tremură mâinile, exact cum mi-au tremurat un an în urmă. Nu-mi tremură mâinile de frig, ci de emoţie, de frica de a greşi. Frica aceasta de a greşi există în noi toţi, iar un an în urmă eu am reuşit să o înfrâng. De exact un an de zile, pentru mine data de unu decembrie înseamnă curaj, curajul de a face ce vreau, ce pot, şi ce-mi place. Exact un an în urmă, eu şi anxietatea din mine ne-am pus de acord. Ne-am pus de acord şi am creat acest blog. Mulţumesc vouă. Mulţumesc pentru cele peste 4000 de vizualizări, pentru cei peste 100 urmăritori, mulţumesc pentru că suntem peste 100 de prieteni pe facebook şi peste 300 pe instagram. Mulţumesc pentru mesajele frumoase pe care le-am primit în decursul acestui an, pentru comentariile pe care le lăsaţi la fiecare articol şi nu în ultimul rând, mulţumesc pentru că citiţi fiecare cuvânt pe care-l aştern în acest colţişor şi mulţumesc pentru că vă pasă.

P1020790111

EN: The first of december? The first of december. 
Why the first of december? Why is it so special? For me, the first o december has always been the most beautiful and the most awaited day in the whole year. Funny, isn’t it? The last month of the year is the most awaited one…Why? Because it’s the first day of winter, because it announces the first snowflakes, because I can start getting ready for Christmas without someone telling me that it’s too soon. Because my heart leaps for joy and my hands are shaking, like they were shaking a year ago. My hands weren’t shaking because it was cold, but because I was nervous, I was afraid of mistakes.This fear of being wrong exists in all of us, and exactly a year ago I succeeded to defeat it. From exactly a year ago, for me, the first of december means bravery, the courage of doing what I want, what I can do and what I love to do. Exactly one year ago me and my anxiety agreed. We agreed to create this blog. Thank you! Thank you for over 4000 views, for over 100 followers, thank you for being over 100 friends on facebook and over 300 on instagram. Thank you for all the beautiful messages I got during this year, thank you for all the comments you left on my posts and last, but not least, thank you for reading every single one of the words I have written here and thank you for carrying!

 

GooseNoBackground

3 thoughts on “The 1st of December

Leave a Reply

