Nataşa, bărbaţii şi psihanalistul de Nataşa Alina Culea

P1130186.jpgNatasa, barbatii si psihanalistulTitlu: Nataşa, bărbaţii şi psihanalistul

Autor: Nataşa Alina Culea
Numărul de pagini: 232
Genuri: Dragoste, young-adult, viață, chick-lit
Descriere: Ce vă va atrage la acest roman, odată ce îl veți lua în mână? Scenele fierbinți? Da, veți găsi câteva, însă rămâne să descoperiți dvs. dacă vor fi atât de fierbinți pe cât speră voyeur-ii. Personajele masculine la fel de fierbinți ca cele feminine? Nu vă păcălesc: de personaje masculine romanul nu duce lipsă, și veți găsi eroi de toate felurile. O aventură urbană, o poveste ca un voal de emoții despre băieți și fete, multe scene cu sare și piper povestite cu umor – cu un psihanalist la mijloc? Fără îndoială aventură și poveste – însă cu o puternică fibră de autoficțiune.

Urmați-o, așadar, pe eroina romanului într-o călătorie a descoperirilor de sine, care va începe din inima unei metropole cosmopolite și vă va purta până departe, în Africa!

Nota: 4/5
♥  ♥  ♥  
♥ 

Am să încep prin a vă spune că am auzit doar păreri frumoase atât despre Nataşa, bărbaţii şi psihanalistul, cât şi despre celelalte cărţi scrise de Nataşa Alina Culea. Am început lecturarea acestei cărţi având aşteptări mari şi nu m-am înşelat.
Nataşa, autoarea,  este o scriitoare bună care ştie să-şi expună frumos gândurile pe hârtie. Iar Nataşa, personajul, este o tânără femeie în căutarea dragostei. Iar dacă o găseşte sau nu, rămâne să aflaţi citind cartea.

P1130133.jpg

Nataşa, bărbaţii şi psihanalistul începe, desigur, cu o despărţire. Şi mai exact, personajul principal, Nataşa, se desparte de Luca, prietenul pe care l-a avut timp de 6 ani. Pe ea nu pare s-o deranjeze foarte mult această despărţire. La urma urmei, ştia că relaţia dintre cei doi se rupsese demult. Abia după această despărţire Nataşa începe să se redescopere. La început, petrece mai mult timp singură sau cu prietenele ei, însă după un timp se simte prea singură şi începe să întâlnească diferiţi bărbaţi. La un moment dat, una dintre prietenele ei o sfătuieşte să consulte un psihanalist, dându-i numărul lui Demetrian, un psihanalist foarte priceput. La început Nataşa nu este prea sigură dacă vrea să facă acest pas, însă pe parcurs realizează că el ar putea-o ajuta.

P1130179.jpg

Chiar din primele rânduri citite, m-a fascinat stilul în care este scrisă cartea. Modul autoarei de a prezenta această poveste pur şi simplu m-a fascinat. Mi-a plăcut mult emoţia pe care o transmite Nataşa (autoarea) în fiecare propoziţie scrisă. Sentimentele pe care reuşeşte să le transmită scriitoarea, m-au ajutat mult să înţeleg personajul principal, dar şi să trăiesc odată cu ea. Prin stilul ei de a scrie, autoarea reuşeşte să păstreze cititorul captivat de poveste fără a fi nevoie de prea multe dialoguri irelevante.

p1130167
Un alt lucru interesant, mi s-a părut multitudinea de personaje prezente în carte. Şi prin aceasta nu mă refer doar la diferiţii bărbaţi pe care-i întâlneşte Nataşa (personajul), ci şi la prietenele ei, care nu sunt expuse doar ca personaje secundare. Autoarea a încercat să intre puţin şi în vieţile lor, descriindu-ne câte puţin şi din poveştile lor.
Singurul lucru care nu mi-a plăcut, a fost faptul că Demetrian, psihanalistul, nu este atât de prezent în carte pe cât mă aşteptam. Sunt multe părţi în care psihanalistul nu este vizitat regulat sau nu este descrisă conversaţia dintre cele două personaje, Nataşa şi Demetrian. La un moment dat a devenit enervant faptul că el tot apărea şi dispărea din peisaj.

p1130169

Am observat că Nataşei îi place poezia. Iar aici mă refer atât la personaj, cât şi la autoare. Aceasta a reuşit să introducă şi câteva poezii scrise de ea, care mi-au plăcut mult. Mi s-a părut interesant cum, chiar dacă unele nu prea rimează, sună destul de neobişnuit şi reuşesc să transmită un mesaj frumos.

p1130144

Vă recomand şi vouă să citiţi această carte sau orice altceva de Nataşa Alina Culea pentru că sunt sigură că stilul ei vă va uimi. Iar dacă aţi citit Nataşa, bărbaţii şi psihanalistul sau alte cărţi scrise de ea aştept părerile şi recomandările voastre în comentarii.
Îi mulţumesc mult autoarei pentru că mi-a trimis această carte şi o felicit pentru toate realizările ei!
Blogul autoarei: natasaalinaculea.com

загружено.jpg

“Cu ce era povestea noastră trecută mai specială decât celelalte? Cu nimic, doar că era a noastră…a fost a noastră.”

“Acum ştiam că totul va fi bine, nu ştiam cum, dar asta conta mai puţin.”

“Mă descompun în singularitatea fiecărei zile ce trece, mereu altfel, dar tot fără el.”

“…eu cred că superficialitatea este subestimată în general, căci ai nevoie de toată înţelegerea pentru a observa caracterul uman în laturile sale prea puţin nobile şi cu toate acestea să zâmbeşti şi să te concentrezi asupra rochiei pe care o porţi, sau asupra ultimelor tendinţe în materie de pantofi. Şi toate acestea când ai sufletul sfâşiat. ”

“Înot în apa verzui albăstruie, răspunzând chemării ei insinuante, erotice. o las să-mi mângâie pielea înfiorată şi îi inspir cu nesaţ parfumul sărat cu gust de lacrimi. Este un sentiment expansiv de nemărginire, valurile ei par valurile vieţii mele şi eu mă las purtată de gânduri.”

“Râd şi mă simt iubitoare. Sunt la plaja mea cu extraterştri.”

“Stăm de vorbă ore întregi şi îl descopăr partener bun de discuţie, mai ales atunci când nu vorbeşte.”

GooseNoBackground

 

 

 

 

 

 

6 thoughts on “Nataşa, bărbaţii şi psihanalistul de Nataşa Alina Culea

  1. Bine ai zis că stilul ei uimește. Eu m-am îndrăgostit de cărțile ei, pentru că fiecare frază pe care o scrie atât de naturală și de frumos spusă, încât parcă îți alină sufletul. Plus de asta, îmi plac mult personajele prezentate; mie mi-au rămas adânc imprimate în minte și în suflet Marat și Sofia, iar eu de obicei uit repede personajele… Sper să îi citești și celelalte cărți, care sunt sigură că-ți vor plăcea la nebunie!

    Pupici și felicitări pentru recenzie! *.*

    Liked by 1 person

Leave a Reply

