Amintiri din viitor (vol. II) de Andreea Russo

     Amintiri din Viitor, Vol. II [Carte cu autograf]Titlu: Amintiri din viitor (vol II)
Autor: Andreea Russo
Numărul de pagini: 164
Genuri: Dragoste, young-adult, mister, viață
Descriere:
Tokyo, 11 februarie, el deschide ochii și realizează că nu mai are trecut, cu excepția unor jurnale pe care tot amână să le citească. Într-un final le deschide și redescoperă greșelile pe care le-a făcut în mod conștient. A pierdut benevol femeia pe care o iubea. Cum să se întoarcă la viața lui de odinioară? Cum să o întoarcă pe ea? În loc de răspunsuri apar mai multe întrebări.

Numele lui este Mir. E în viață.


Dacă citești aceste rânduri, descopri împreună cu el trecutul său.

Nota: 4,5/5
♥  ♥  ♥  
♥  

Cu ce să încep? Să încep prin a vă spune că nu mă așteptam să-mi placă atât de mult? Sau să vă spun cât de tare m-a surprins? De fapt, o să încep spunându-vă cât de complex este acest volum. Prima carte din trilogia Andreei  Russo este mai simplă, de aceea mă așteptam și ca aceasta să fie o lectură mai lejeră. M-am înșelat. Acest volum m-a luat pe neașteptate.

P1080873.jpg

A trebuit să citesc de două ori primele 30 de pagini pentru a le înțelege pe deplin și pentru a pătrunde în esența acestora. Deși le-am citit de două ori, mi-au plăcut și nu m-am plictisit când le-am recitit.

Primul volum ne lasă-n ceață, nefiind siguri de soarta lui Mir. Al doilea ne oferă unele răspunsuri, însă ne ridică și mai mule semne de întrebare. Vă asigur că după lecturarea primului capitol nu veți mai fi siguri dacă citiți aceeași poveste și vă veți întreba dacă autoarea a schimbat personajele. Cel puțin acestea au fost gândurile mele.

P1080878.jpg

Pe lângă capitolele obișnuite, care sunt 26 la număr, cartea conține și altele 6 numite SPECTACOL # . Aceste capitole sunt despre un spectacol, care, din câte am înțeles eu, e scris de Milena. Mi-au plăcut foarte mult paginile date, însă nu am văzut legătura lor cu acțiunea principală. Cu toate acestea mi-ar plăcea să văd acest spectacol. De fapt, nu. Mi-ar plăcea să joc într-o astfel de piesă 🙂

Volumul doi mi-a plăcut mai mult decât primul datorită misterului și suspansului prezent în fiecare capitol. De asemenea, cred că autoarea a pus mai mult suflet în scriere acestuia. Chiar dacă nu o cunosc personal, consider că se regăsește în fiecare cuvânt așternut pe foaie.

P1080881.jpg
La începutul fiecărui capitol, în colțul paginii găsim un citat, ce este selectat din capitolul dat. Cred că acesta este menit să accentueze o idee, căreia nu i-am fi acordat atenție dacă nu o citeam de două ori.

Consider că acest volum nu va fi pe placul tuturor celor ce l-au adorat pe primul, însă merită citit. Abia aștept să aud părerea celor ce l-au terminat de citit deja, iar cei ce au fost la lansare sunt invitați să-mi spună cum a fost, întrucât eu nu am reușit să vin.

P1080890

 

Mulțumesc editurii Bestseller.md pentru că mi-au oferit un exemplar în schimbul părerii mele sincere. De asemenea, mulțumesc Andreei Russo pentru dedicația frumoasă de pe prima pagină!

GooseNoBackground

5 thoughts on “Amintiri din viitor (vol. II) de Andreea Russo

  1. am citit volumul I si mi-a placut la nebunie doar ca nu pot gasi volumul II in format pdf adica il gasesc dar nu complet imi trimite si mie linkul va rog frumos..

    Like

Leave a Reply

