De vorbă cu Emma de Vitali Cipileaga

27233899Titlu: De vorbă cu Emma
Autor: Vitali Cipileaga
Numărul de pagini: 183
Genuri: Romance
Descriere: 
Cine am fi noi fără dragoste? Cum ar fi dragostea fără noi? Într-o lume a iubirii și a poveștilor de viață, Emma, femeia rebelă și inocentă în același timp, caută răspunsuri la propriile întrebări. Să le găsească o ajută Greg, bărbatul creator și omul ei de încredere, alături de care trăiește bucurii și dezamăgiri, resimțite în dialoguri și reflecții.

Lângă el ea e caldă ca o ploaie de vară sau rece ca o bucată de gheață. Conflictul la hotar generează trăirile femeii – ale Emmei, și, implicit, ipostazele în care ea ripostează sau încheie armistiții. Sigur e una – nu există o altă cale de mijloc decât dragostea.

-Mă iubești?
-Mai mult decât vreodată.
-Și totuși pleci?
-Da! Pentru că mă lași să fac asta…

Nota: 3/5
♥  ♥  ♥ 

De vorbă cu Emma a fost una dintre cele mai aşteptate apariţii ale lui 2015, având un număr foarte mare de precomenzi. Majoritatea persoanelor au aflat de apariţia acesteia fiind deja fani ai blogului De vorbă cu tine , însă eu am aflat de blog abia după apariţia cărţii.

Cartea lui Vitali Cipileaga este una foarte scurtă şi simplă care se citeşte dintr-o răsuflare. Aceasta este alcătuită din mai multe capitole micuţe, care încep cu o conversaţie între Greg şi Emma, personajele principale ale cărţii, şi continuă cu câte un text mai mare în care deobicei se explică unele afirmaţii.

P1040244gfa.jpg

Pe parcursul întregii lecturi Emma ne oferă sfaturi de viaţă şi ne povesteşte despre dragoste.
Un aspect al cărţii care nu mi-a plăcut a fost faptul că de multe ori se vorbeşte la general despre femei sau bărbaţi. Chiar m-a deranjat faptul că au fost folosite expresii de genul ” Aşa sunt femeile.” sau “Aşa sunt bărbaţii.” pentru că eu consider că nu sunt aşa. Fiecare e diferit. Nu fiecare femeie va plânge când o jigneşti, deci  nu consider că autorul ar fi trebuit să tragă astfel de concluzii.

P1040241gd.jpg

Relaţia dintre Greg şi Emma mi s-a părut drăguţă, dar pe alocuri clişeică, însă nu am o problemă cu acest lucru.
De asemenea, cartea mi s-a părut puţin cheesy şi cam tristă. Afirmaţiile reci şi dure ale Emmei, de multe ori ne servesc adevărul gol şi ne deschid ochii într-un fel sau altul.

Mi-a plăcut foarte mult de ea, cred că este genul de personaj feminin despre care îmi place să citesc şi în care mă regăsesc cel mai bine, însă Greg m-a cam dezamăgit. Mă aşteptam la mai mult.

P1040262vm.jpg

Pe unele pagini, în carte se găsesc şi câteva citate ilustrate, de cele mai multe ori extrase din textele expuse precedent. Cred că acestea au menirea să accentueze fraza dată pentru a ne rămâne în memorie.

La sfârşitul cărţii găsim şi câteva poveşti expuse de cititorii ediţiei precedente. Deasemenea găsim şi câteva pagini pentru a ne expune propria poveste de dragoste, iar apoi să-i facem o poză şi să-i dăm un share în speranţa că va apărea în ediţiile următoare.

P1040273bm.jpg

Atât am avut să vă spun despre această carte. Mie mi s-a părut drăguţă şi v-o recomand dacă vreţi să citiţi o carte uşoară, dar cu o poveste impresionantă.

P1040285ncn

Cît de drăguţe sunt aceste semne de carte ❤ 🙂

This slideshow requires JavaScript.

Mulţumesc editurii şi librăriei online bestseller pentru că mi-a oferit un exemplar în schimbul părerii mele sincere.

GooseNoBackground

 

2 thoughts on “De vorbă cu Emma de Vitali Cipileaga

  1. Mă bucur că ai reușit să te regăsești în Emma. 😀 Sunt de acord cu tine la ce ai zis despre “Așa sunt femeile/bărbații”; nu mi-au plăcut niciodată afirmațiile de genul ăsta, având în vedere că sunt bazate pe niște generalizări.
    Spor la citit în continuare și o seară liniștită!

    Liked by 2 people

  2. Pingback: ~

Leave a Reply

