Grădina Timpului de Daria Song

936296-FEHATitlu: Grădina Timpului
Autor: Daria Song
Numărul de pagini: 240
Genuri: Carte de colorat pentru adulţi 
Descriere:
Artista coreeană Ji-Hye (Daria) Song spune o poveste superbă, plină de sensibilitate, care să vă inspire şi să vă aminteasca de visele copilariei. Imediat ce veţi deschide Gradina Timpului, ceasul se va opri şi veţi deveni protagoniştii unei magice călătorii în timp şi spaţiu.

Această adevărată călătorie în timp vă oferă prilejul să vă bucuraţi de beneficiile terapiei prin artă, aşa că nu mai staţi pe gânduri, alegeţi-vă culorile preferate şi daţi viaţă acestor decoruri fantastice, imaginându-vă o lume care transcende stresul cotidian.

Bine aţi venit în Grădina Timpului, unde un ţarâm de poveste vă provoacă şi vă stimulează imaginaţia!

Nota: 5/5
♥  ♥  ♥  
♥  

Sunt sigură că majoritatea dintre voi au auzit de cărţile de colorat pentru adulţi, deoarece în ultima vreme acestea au făcut furori pe piaţă. Astfel am fost şi eu curioasă cu privire la acestea, deci a trebuit să-mi iau una 🙂

Grădina Timpului de Daria Song este o carte de colorat, care îţi dezvoltă imaginaţia indiferent de vârsta la care te afli, iar eu sunt extrem de încântată de ea. Pe lîngă numărul variat de desene, aceasta include şi unele activităţi antistres.

P1040073yub.jpg

Majoritatea desenelor sunt în ton cu primăvara şi îţi dau o senzaţie de căldură.

Cartea, pe lângă desene, urmăreşte povestea unei fetiţe, care din greşeală a căzut într-un ceas cu cuc şi descoperă o lume cu totul deosebită de cea pe care o cunoaştem cu toţii.

P1030761cj.jpgP1030755vv

Fiecare desen are povestea lui, iar misiunea noastră este să-i dăm culoare. În această carte fiecare detaliu contează, ceea ce după părerea mea, este un lucur bun.

Eu am colorat doar cu creioanele şi nu vă pot spune dacă foaia rezistă la carioci  sau acuarele, însă este foarte groasă şi presupun că puteţi încerca, dar eu nu risc 🙂

P1040009cfh.jpg

Majoritatea desenelor sunt foarte complicate şi îţi trebuie multă răbdare pentru a termina unul, însă dacă o faci din plăcere şi nu te forţezi să termini un desen într-un anumit interval de timp, te relaxează.

Pentru început eu am ales să colorez ceva simplu, deoarece nu prea vreau să-mi pun nervii la încercare 🙂

P1040037vk.jpg

Vă recomand din suflet Grădina Timpului de Daria Song şi sper să vă placă şi vouă la fel de mult, pe cât mi-a plăcut şi mie.

Iar dacă o aveţi şi aţi colorat deja câteva desene, mi le puteţi trimite pe pagina de facebook  . Abia aştept să văd cum v-aţi pus imaginaţia la lucru şi ce v-a ieşit.

P1040022f

 

GooseNoBackground

 

 

 

 

3 thoughts on “Grădina Timpului de Daria Song

  1. Pingback: ~

Leave a Reply

