Ce citim primavara?

P1030417gbns

În sfârşit a venit şi mult aşteptata primăvară. Vă felicit pe toţi cu începutul primăverii şi cu toate sărbătorile ce vin odată cu acest frumos anotimp. Pentru mine, vacanţa de primăvară a început deja, ceea ce înseamnă mai mult timp pentru citit 🙂 Eu ştiu ce citesc în această primăvară, dar tu ştii?

Pentru cei din voi care încă sunt indecişi cu ce carte să înceapă luna martie, am venit cu nişte recomandări.

1.Eleanor & Park de Rainbow Rowell

Pentru mine primăvara înseamnă renaştere şi dragoste. De aceea nu am putut să nu încep această recomandare cu o carte de dragoste.

P1030379kg.jpg

Cu toţii ştim că Eleanor şi Park nu este în topul cărţilor mele preferate, dar totuşi ar trebui să-i daţi o şansă. Aceasta este cartea de debut a autoarei Rainbow Rowell şi urmăreşte povestea de dragoste a celor doi protagonişti, Eleanor şi Park, care se îndrăgostesc unul de altul şi riscă să continue relaţia lor, chiar dacă sunt conştienţi de faptul că prima dragoste nu durează.

2.Vrăjitoarea de la Iazul Mierlei de Elizabeth George Speare

Vrăjitoarea de la Iazul Mierlei este una dintre cele mai frumoase cărţi scrise vreodată.

P1030402mncvfm.jpg

În această carte acţiunea are loc în secolul XII, iar povestea o urmăreşte pe Kit, o fată de 16 ani, în drumul ei spre maturizare. Aceasta pleacă de acasă, deoarece bunicul ei dispare, iar singurele rude pe care le mai are locuiesc foarte departe.  Aventura ei începe când ajunge acasă la mătuşa ei, iar acolo le întâlneşte pe verişoarele şi unchiul ei. Iar de la ei Kit află despre vrăjitoarea care trăieşte în Lunca. Protagonista ne se poate abţine şi pleacă să o viziteze, iar ce se întâmplă mai departe trebuie să aflaţi citind cartea 🙂

P1030401sgg.jpg

3.Oraşe de hârtie de John Green

John Green este unul din autorii mei preferaţi şi nu puteam să nu îl includ în această listă.

P1030405hdh

Oraşe de hârtie urmăreşte povestea lui Quentin, care e îndrăgostit de Margo încă din copilărie. Însă după o întâmplare de când erau mici aceştia nu îşi mai vorbesc. Iar într-o noapte Margo vine la geanul lui Quentin şi îl duce în aventura vieţii lui. După acea noapte Margo dispare, dar lasă indicii. Q devine obsedat de ideea că Margo nu era cin pretinde că e şi nu se dă bătut până nu îşi găseşte dragostea vieţii lui. Dar o va găsi sau va trebui să o lase în urmă?

P1030406afg.jpg

Ei bine acestea au fost recomandările mele pentru a avea un început de primăvară plin de dragoste şi culoare. Voi aţi citit aceste cărţi? Ce impresii v-au lăsat?

P1030425afg.jpg

 

I wish you the best spring you have ever had, because somewhere over the rainbow skies are blue and the dreams that you dare to dream always do come true. You just have to keep going. ❤

GooseNoBackground

 

 

4 thoughts on “Ce citim primavara?

  1. Am citit Orase de hartie,a fost o lectura placuta.Nu sunt un mare fan John Green dar mi-a placut.
    Imi doresc foarte mult sa citesc cartile scrise de Rainbow Rowell pentru ca am auzit lucruri bune despre cartile ei si au niste coperte foarte dragute.Sper ca cei de la Youngart sa le pastreze pe cele originale.
    Si deasemenea imi doresc sa citesc si Vrajitoarea de la iazul mierlei deoarece am vazut multe persoane care au citit-o si le-a placut.

    Liked by 1 person

    1. Mă bucur că ţi-a plăcut Oraşe de hârtie. De Rainbow Rowell am citit doar Eleanor & Park şi m-a cam dezamăgit, dar îmi doresc să citesc şi alte cărţi ale autoarei. Ţin pumnii să citeşti şi restul cărţilor cât mai curând şi abia aştept să aud părerea ta. 🙂 ❤

      Like

    1. Nu am citit Sub aceeaşi stea, dar am văzut filmul 🙂 O să citesc şi cartea când pun mâna pe ea. Oraşe de hârtie mi-a plăcut mai mult de cât filmul după Sub aceeaşi stea, dar depinde de gusturi. Spe să o citeşti şi abia aştept să aud părerea ta 🙂 ❤

      Like

Leave a Reply

