Orase de hartie de John Green

855515Titlu: Oraşe de hârtie
Autor: John Green
Numărul de pagini: 362
Genuri: Adolescenţi, dragoste, young-adult, mister
Descriere: 
Lumea se răstoarnă cu doar câteva săptămâni înainte de terminarea liceului: Margo reapare în viaţa lui Quentin. În toiul nopţii, îmbrăcată în costum de ninja, gata pentru o nouă aventură. Extravagantă, frumoasă, imprevizibilă şi independentă, Margo l-a fascinat dintotdeauna pe Quentin. Îndrăgostit iremediabil de ea, o urmează orbeşte, încântat să ia parte la planurile jucăuşe şi vindicative ale ingenioasei Margo.

Numai că fata dispare iar. De data aceasta definitiv. Margo, fata visurilor care a fost întotdeauna o enigmă, acum devine un mister. Pentru Quentin. Care nu mai găseşte nimic altceva decât indicii… lăsate de ea pentru el. De aceea, decide să le urmeze.

Nota: 5/5
♥  ♥  ♥  
♥  

Oraşe de hârtie este a doua carte de John Green pe care o citesc şi pot spune că nu m-a dezamăgit deloc. Mi-a plăcut de la primul cuvânt până la ultimul. Le dau dreptate celor ce susţin că Alaska din Căutând-o pe Alaska şi Margo din Oraşe de hârtie seamănă destul de mult. Mie mi-au plăcut ambele personaje şi pot spune că m-am regăsit în ele.

P1010920.jpg

Începutul cred că mi-a plăcut cel mai mult. Vroiam să citesc la nesfârşit despre noaptea în care Margo vine la fereastra lui Quentin şi îl ia în cea mai frumoasă aventură din viaţa lui. Chiar aş fi vrut să fiu şi eu acolo… să particip la executarea farselor, dar şi la intrarea prin efracţie în parcul acvatic SeaWorld. Margo mi s-a părut a fi o adolescentă creativă, ce niciodată nu rămâne în pană de idei. Îi plăcea să fie misterioasă şi avea o viziune profundă asupra vieţii. Niciodată nu a vrut să fie obişnuită, o speria ideea de a fi ca restul.

P101092622.jpg
Mi-a plăcut foarte mult prietenia dintre Q (Quentin), Ben şi Radar. Toţi trei sunt foarte diferiţi, însă se înţeleg şi se acceptă unii pe alţii. Glumele ce şi le făceau între ei m-au făcut să râd, iar atunci când se certau, eram tristă şi eu. Chiar m-a uimit faptul că Ben şi Radar îi înţelegeau obsesia lui Q de a o găsi pe Margo. Aceştea nu erau mereu deacord cu aceasta, însă l-au urmat până la sfârşit.
Conversaţiile celor trei pe chat au făcut lectura să fie mai uşoară şi mai interesantă, aceştia având nişte nickname-uri destul de amuzante.

P10302843.jpg

Lacey este cea mai bună prietenă a lui Margo, însă acestea s-au certat încă de la începutul cărţii. Chiar mi-a părut rău de acest lucru, însă înţeleg motivul. Mi-a plăcut de Lacey şi că a încercat să se împace cu Margo.
Aceasta se alătură grupului de prieteni ce încearcă să o găsească pe dispărută şi îi ajută cu ce poate. Nu m-am regăsit în personajul ei, dar mi s-a părut o adolescentă interesantă ce ascunde multe în spatele feţei drăguţe. Şi mi-a plăcut faptul că şi Ben a văzut cine este ea în realitate 🙂 ❤

P10302923

Mi-au plăcut indiciile pe care le lasă Margo şi locurile în care le ascunde. Sunt de părere că această carte nu a fost scrisă pentru ca cititorii să o găsească pe Margo înaintea lui Q ci să trăiască împreună cu el şi gândurile lui.
Sfârşitul mi-a sfâşiat inima în mii de bucăţi.

Oraşe de hârtie a apărut la Editura TREI  şi o puteţi procura de pe site. Eu am cumpărat-o de la Librarius, dar am văzut-o şi la Libris, dar şi Pro Noi.

P10302912.jpg

” Ne-am schimbat poziţia; mâinile ei pe umerii mei şi mâinile mele pe şoldurile ei, coatele blocate, jumătate de metru între noi. Şi apoi am mai dansat o vreme, până ce cântecul a luat sfârşit. Am făcut un pas în faţă şi am înclinat-o pe Margo, aşa cum ne învăţaseră la Şcoala de Dans Crown. Ea a ridicat un picior şi şi-a lăsat toată greutatea pe mine când am executat această mişcare. Ori a avut încredere în mine, ori a vrut să cadă. ” ❤

GooseNoBackground

 

2 thoughts on “Orase de hartie de John Green

  1. Pingback: ~

Leave a Reply

