Agnes Grey de Anne Bronte

Titlu: Agnes Grey
Autor: Anne Bronte
Număr de pagini:218
Colecţia: Surorile Bronte de la Adevărul
Genuri : Dragoste, Fictiune istorica

Descriere: La vîrsta de 18 ani Anne Bronte a plecat de acasă pentru a lucra guvernantă.Cartea Agnes Grey este o poveste din anul 1847bazata pe experienţa autoarei ca  guvernantă.Această carte explică cum poate fi afectată
moral o doamnă avînd un asemenea loc de muncă,dar şi povesteşte cum a trecut Agnes prin această prioadă şi ce fel de oameni a întîlnit.

Nota: 5/5
♥  ♥  ♥  
♥  


Vineri am fost la biblioteca şcolii şi,cum am intrat în bibliotecă am mers la secţiunea de cărţi universale.Fiind o bibliotecă mică,aceasta nu avea prea multe carţi scrise de scriitori străini.Erau multe cărţi din biblioteca adevărul,însă,nu ştiu din ce motiv,nu am vrut să iau una din acele cărţi şi m-am uitat pe alt raft.Mi-au atras atenţia cărţile din colecţia ”Surorile Bronte” ,am văzut multe cărţi,dar am zis sa încep cu prima,care era ”Agnes Grey”.

”Agnes Grey” este prima carte a lui Anne Bronte.Mie mi-a plăcut nespus de mult.Este o carte care descrie situaţiile grele în care erau puse guvernantele în anul 1847.Mi-a plăcut modul în care autoarea a descris faptele.Această carte este  minunată , o carte  pe care nu o puteam lăsa din mînă.Fiind o carte veche mulţi ar putea-o trece cu vederea,dar nu eu.Am citit mai multe cărţi vechi,însă,aş putea spune că asta este printre favoritele mele.Mi-au placut toate personajele,chiar şi surorile Matilda şi Rosalie.Răutatea lor de multe ori mi se părea amuzantă şi a făcut cartea mult mai interesantă.Mi s-a părut foarte frumos modul în care Agnes îşi descrie dragostea faţă de Watson,ecesta fiind unul dintre personajele mele favorite.La fel,am admirat bunătatea cu (,) care o tratau cei doi pe Nancy.

În concluzie,aş putea spune că această carte te învaţă sa fii un om mai bun şi sa îi ajuţi pe alţii.

Vă recomand cu plăcere această carte,iar dacă aţi citit-o îmi puteţi spune părerea într-un comentariu.
                           

 

3 thoughts on “Agnes Grey de Anne Bronte

  1. Pingback: ~

Leave a Reply

