Cioburi de stele de Amie Kaufman şi Meagan Spooner

 Tit1415535482cioburidestele.jpglu: Cioburi de stele
Autor: Amie Kaufman şi Megaen Spooner
Numărul de pagini: 479
Genuri: Ficţiune, SF, adolescenţi, dragoste, young-adult
Descriere: Icarus e o uriaşă navă spaţială care călătoreşte prin hiperspaţiu cu viteză superluminică. Icarus explodează, iar Lilac LaRoux (fiica celui mai bogat om din univers) şi Tarver Merendsen (care, la doar 18 ani, este deja erou de război) sunt singurii supravieţuitori. O navetă de salvare îi duce pe o planetă pustie, unde găsesc o formă ciudată de viaţă (“fiinţele şoptitoare”), supusă unui experiment secret condamnabil, iniţiat de tatăl lui Lilac. Totul se schimbă după ce Lilac şi Tarver dezleagă misterul “fiinţelor şoptitoare” şi află că ar putea fi salvaţi. Dar nu vor mai fi niciodată aceiaşi tineri care au păşit cândva pe planeta pustie.
Trei lumi.
Trei poveşti de iubire.
Un singur duşman.

Nota: 4/5
♥  ♥  ♥  
♥  

Cioburi de stele este o poveste frumoasă, care te poate face să rîzi, dar şi să plîngi.
Multă lume a spus că este ”Titanic în spaţiu”, însă eu nu sunt deacord cu această afirmaţie. Nu am văzut Titanic şi nu plănuiesc să-l privesc prea curînd, dar am auzit prea multe lucruri despre acest film, deci ştiu ce vorbesc 🙂

P10107812.jpg
Dacă aţi citit descrierea cărţii ştiţi deja despre ce este vorba în carte: O navă spaţială ,numită Icarus, explodează, iar în urma exploziei supravieţuiesc doar Lilac şi Tarver. Cele două personaje mi s-au părut drăguţe, dar nu le-am iubit pe cît mă aşteptam. Cu toate acestea m-am ataşat de ele şi au reuşit să mă facă să plîng.

Replicile amuzante pe care şi le adresau la începutul cărţii m-au făcut să rîd de cele mai multe ori, ca şi pe majoritatea oamenilor ce au citit-o. Mi s-a părut amuzant faptul că cei doi se tachinau în timp ce căutau o scăpare.

P10108033

Încăpăţînarea lui Lilac mi-a adus aminte de mine 🙂 . Mulţi au găsit-o enervantă, mai ales în momentul în care a refuzat să-şi scoată pantofii cu tocuri, deoarece voia să-i arate lui Tarver că se poate descurca şi că nu are nevoie de ajutorul lui, dar mie mi s-a părut amuzant. Eu cred că aş fi procedat la fel, dar n-am de unde să ştiu.

Cartea este scrisă din perspectivele ambelor personaje, iar acest lucru mi-a plăcut, de cele mai multe ori, dar au fost şi momente în care voiam să văd descrise acţiunile din punctul de vedere a celuilalt personaj.

La începutul fiecărui capitol este cîte o conversaţie cu autorităţile din momentul în cere ei reuşesc să scape de pe acea planetă. La început acest lucru mi s-a părut interesant, dar pe parcursul lecturii a devenit puţin enervant şi plictisitor.

P10107892

Cioburi de stele a apărut tradusă în limba română la Editura treiO puteţi procura de la librăria Librarius. Vă recomand această carte din toată inima, iar dacă aţi citit-o abia aştept să aud părerile voastre.
Ştiu că nu ar trebui să judec cartea după copertă, dar uitaţi-vă cît de frumoasă este ❤

P10108056.jpg

“Nici nu mi-am dat seama că între noi a existat un zid decât abia acum, când a dispărut.” ❤

GooseNoBackground

One thought on “Cioburi de stele de Amie Kaufman şi Meagan Spooner

  1. Pingback: Recenzii

Leave a Reply

