Divergent de Veronica Roth

11178910_ori.jpg Titlu: Divergent
Autor: Veronica Roth
Numărul de pagini: 444
Genuri : Ficţiune, SF , adolescenţi.
Descriere: Într-o societate divizată în facţiuni, toţi oamenii sunt siliţi să aleagă cui sunt loiali. Iar alegerea pe care o face Beatrice Prior îi şochează pe toţi, inclusiv pe ea însăşi. 
În cursul testelor extreme de iniţiere , Tris trebuie să afle cine-i sunt prietenii şi dacă poate să aibă încredere în bărbatul care o ameninţă, dar în acelaşi timp o protejează. Fiindcă Tris deţine un secret letal. Unul care i-ar putea salva pe cai pe care-i iubeşte…sau ar putea-o distruge pe ea.

O nouă carte pe lista preferatelor mele.

Nota: 5/5
♥  ♥  ♥  
♥  

Nici nu aveţi idee cît de perfectă este această carte.
Nu-mi place s-o recunosc, dar am văzut filmul înainte să citesc cartea. Nu mă judeca…cînd am văzut filmul nici măcar nu ştiam că este bazat pe o carte 😦 Nu prea am fost atentă cînd l-am vizionat şi nu-l mai ţineam bine minte şi am decis să-i ofer o şansă cărţii, care, după cum aţi observat, mi-a plăcut la nebunie ❤

54abd0ade385f7a8ef0b1145437a1079
Am fost surprinsă de faptul că mi-am putut imagina propriile personaje, şi nu actorii. Cît de ciudat e faptul că mi l-am imaginat pe Danila Kozlovsky din Vampire Academy ca fiind Four ? 😀 Şi eu am fost uimită cînd mi-am dat seama că el e cel pe care-l ” văzusem” cînd citeam.
Divergent nu este una din acele cărţi care te atrage de la prinul capitol, ci de la prima propoziţie, aceasta fiind ” Există o singură oglindă în casa mea”.

P1010747.JPG

E o carte foarte uşor de citit, chiar dacă este cam groasă, avînd 444 pagini. Stilul autoarei pare este unul simplu şi accesibil pentru oricine. Eu am terminat cartea în două zile şi nu cred că o să pot trece mai departe în curînd :). După ce am terminat-o m-am apucat să citesc altă carte, dar nu m-a prins. Eram cu gîndul la Tris, Four şi restul personajelor. Dacă nu aş avea atîtea cărţi de citi aş reciti-o chiar în clipa aceasta.

O să vă mai spun o dată cît de genială este cartea, deoarece dacă mai scriu ceva despre ea o să vă stric lectura… 🙂 Sper că voi citi Insurgent cît mai curînd şi o să vă las o recenzie aici, pe blog.

1x5Ep9fLU8UyNx1KaAwyZ.jpg

De unde puteţi procura cartea?
Păi e simplu. O puteţi găsi în orice librărie. Iniţial o văsusem în Libris, dar am procurat-o de la Pro noi, deoarece văzusem că erau reduceri de sărbători şi nu voiam să scăp această şansă. După ce am cumpărat-o am mai zărit-o şi la Librarius.

Iar spre sfîrşit o să vă las primele pagini din Divergent pentru a vă îndrăgosti şi voi puţin de carte 🙂
P1010760.JPGP1010762.JPG
Dacă ai citit şi tu Divergent nu ezita să-mi spui părerea ta într-un comentariu 🙂
Iar dacă ai chef să discutăm puţin despre carte , scrie-mi pe Over the rainbow (pagina de facebook) . Aş vorbi despre ea ore în şir ❤

GooseNoBackground

 

One thought on “Divergent de Veronica Roth

  1. Pingback: Recenzii

Leave a Reply

