Eleanor & Park de Rainbow Rowell

25631953.jpgTitlu: Eleanor & Park
Autor: Rainbow Rowell
Numărul de pagini: 357
Gen: Dragoste, adolescenţi
Descriere: Eleanor a fost dată afară din casă şi, după un an, se întoarce să trăiască din nou împreună cu mama, fraţii şi tatăl ei vitreg. O şcoală nouă, unde nu cunoaşte pe nimeni şi toată lumea pare s-o urască. Nu-şi face nicio speranţă că şi-ar putea găsi prieteni şi, când se-aşază în autobuz lângă Park, un băiat tăcut, care nu vrea decât să fie lăsat în pace, să-şi asculte muzica şi să-şi citească benzile desenate, nu se-aşteaptă la mare lucru.
Însă unele poveşti de dragoste încep fără mari aşteptări şi se dovedesc a fi cu atât mai impresionante cu cât începuturile lor sunt mai modeste. Deşi sunt suficient de deştepţi să ştie că prima iubire nu durează, Eleanor şi Park au curaj cât să vrea s-o trăiască până la capăt, nu doar în ce are ea mai serios, ci şi în ce are mai amuzant, mai naiv şi mai stângaci.
Nu vreau s-o spun, dar m-a dezamăgit.

Nota: 3/5
♥  ♥  ♥ 

Pentru cei ce cred că urăsc o carte dacă îi dau nota trei sau patru…vă înşelaţi, trageţi cu ochiul aici.

P1010729.JPG
Ahh! Această carte…. Sincer, nu mai ştiu ce să cred despre ea. Au fost multe lucruri care mi-au plăcut, dar şi foarte multe care nu. Este complicat să-i fac o recenzie, dar totuşi o să încerc să vă spun părerea mea sinceră cu privire la această carte.
Am azit atîtea păreri bune despre ea, credeam că e o poveste de dragoste mult mai frumoasă de cît este de fapt. Nu sunt expertă în domeniu (dragoste) 🙂 , nu am citit multe cărţi de dragoste, dar nu mi se pare că aceasta ar fi cea mai bună dintre toate.
Mi-a plăcut mult faptul că povestea este scrisă din perspectivele ambelor personaje.

P1010730.JPG

Mi-a plăcut finalul…ca deobicei. Nu am plîns, deoarece nu m-am îndrăgostit de această carte sau de personajele principale într-aîtît încît să mă facă să mă exteriorizez.
Relaţia dintre cei doi mi s-a părut interesantă, dar nu deosebită.

P1010735.JPG
Nu mi-a plăcut limbajul vulgar folosit de către personaje. Am citit cîteva pasaje (din internet) în engleză şi nu mi s-a părut că sună atît de urît, aş putea spune, ca în varianta în limba română.

Nu aş putea spune că Eleanor a fost printre personajele mele preferate pe care le-am întîlnit în toate cărţile citite. Am înţeles că autoarea a vrut să ne arate că dragostea există mereu, indiferent înfăţişarea ta, avînd în vedere că Eleanor era grasă, cu părul roşu şi creţ, iar Park era un asian foarte înalt 🙂
13840152._SY540_*nu este imaginea mea

Cred că Eleanor & Park este una dintre acele cărţi care trebuie citite pînă la 17-20 ani 🙂
Cred că v-aş recomanda această carte, chiar dacă eu am fost dezamăgită, sunt foarte multe persoane care iubesc această carte şi voi aţi putea fi una dintre ele.
P1010743.JPG

„Eleanor avea dreptate: nu era drăguţă. Arăta ca o operă de artă, iar arta nu trebuie să fie drăguţă; trebuie să te facă să simţi ceva.” ❤
GooseNoBackground

5 thoughts on “Eleanor & Park de Rainbow Rowell

  1. Hmm, nu știu ce să zic despre cartea asta, am tot auzit de ea, dar mi se pare că e făcută mai mult pentru comercializare. Oricum, poate o să-i dau o șansă la un moment dat, părți bune oricum pot să găsesc în fiecare carte.
    Felicitări pentru recenzie!

    Like

      1. Da, dar eu sunt de părere că, deși oamenii citesc aceeași carte, de fapt citesc povești diferite. Până la urmă, fiecare vede o poveste din perspective diferite și cred că ar fi fost destul de plictisitor să nu fie așa. 😀

        Liked by 1 person

  2. Pingback: Recenzii |

Leave a Reply

