După înmormîntare de Agatha Christie

Titlu: După înmormîntare
Autor: Agatha Christie
Pagini:249
Colecţia:PIROT
Genuri:Mister

Descriere: Cînd Cora este ucisă cu brutalitate remarca extraordinară făcută de ea cu o zi înainte,la înmormîntarea fratelui ei,capătă o semnificaţie înfiorătoare.
   La cititrea testamentului lui Richard,Cora fusese auzită rostind răspicat:”Se pare că secretul s-a păstrat bine,nu-i aşa?Dar a fost asasinat,nu?”.În disperare de cauză,avocatul familiei apelează la Hercule Pirot ca să descopere ce s-a întîmplat cu adevărat.
 

Nota: 5/5
♥  ♥  ♥  
♥  

  După ce citisem Moarte pe Nil de Agatha Christie  am hotărît că trebuie neapărat să-i citesc şi alte cărţi.Am fost la bibliotecă,iar această  carte a fost prima de pe raft care mi-a făcut cu ochiul.Nu m-am putut abţine să n-o iau.Mă striga şi într-un final a cîştigat.
Nu regret deloc alegerea făcută.Agatha Christie este unul dintre puţinii autori de la care am citit mai multe cărţi.De obicei  mă atrage descrierea şi nu mă uit după autori.   După înmormîntare este o carte excelentă pe care v-o recomand cu drag.La început este puţin mai complicată şi poate plictisitoare,faţă de Moarte pe Nil,însă pe parcurs ce înaintezi te face să o ţii mereu în mînă.Aveam această carte în minte non stop şi abia aşteptam să ajung seara acasă să mai citesc din ea.După ce am terminat-o am meditat asupra ei vreo oră.Nu mi-o puteam scoate din cap.În momentul în care  Pirot spunea cine e adevăratul criminal,eu negam în minte şi îmi spuneam că este doar un plan de-al lui,însă era adevărat.Vinovatul e pur şi simplu neaşteptat,eu am rămas puţin şocată.Erau atîtea indicii care arătau spre el/ea , însă eu refuzam să cred.
Am bănuit multe dintre personaje,dar nu vinovatul.Acum mă întreb ”Cum am putut fi atît de neatentă?”O să mai spun doar un lucru,care poate o să vă deschidă ochii cînd citiţi cartea:vinovatul e chiar sub nasul tău.

 

                      Citate:                     

”Femeile pot fi prostuţe în 99 de feluri diferite,dar pot fi foarte isteţe în al o sutălea.”
”Nu e frumos să pui capcane,dar nu văd ce altceva aş putea face.”
”Cînd vorbesc femeile la telefon nu au simţul timpului şi nici pe cel al banului.”
”Nimeni nu se vede niciodată pe el însuşi aşa cum îl văd cei din jur.”
”Niciodată nu sunt veselă dacă ascult muzică dulce.”
One thought on “După înmormîntare de Agatha Christie

  1. Pingback: ~

Leave a Reply

