Micul prinţ de Antoine de Saint-Exupery

Titlu: Micumiculprintl prinţ  
Autor:Antoine de Saint-Exupery
Numărul de pagini:111
Gen: Ficțiune, clasic, cărți pentru copii, fantasy
Descriere: De 67 de ani, Micul prinţ v-a cucerit sufletele, devenind un mit care a captivat întreaga planetă. Un gen aparte, fiind în acelaşi timp şi poveste poetico-filosofică şi mit iniţiatic, cartea ne aduce în prim-plan valorile umane, responsabilitate şi legătură între oameni, toleranţă şi spirit de aventură. Este un titlu accesibil tuturor categoriilor de vârstă, o poveste simplă şi fermecătoare, spusă într-un limbaj simplu, dar plin de poezie. O poveste încântătoare despre copilărie, singurătate şi prietenie.
 Micul prinţ este una dintre cărţile alea micuţe pe care oricine ar trebui să o citească. O carte pentru copii scrisă de un adult.

Nota: 4/5
♥  ♥  ♥

Da, ştiu că sunt rea şi în ultima vreme nu prea acord nota maximă multor cărţi, dar asta e 🙂
 Micul prinţ este o carte micuţă pe care cu uşurinţă o poţi termina într-o oră sau două. Eu am citit-o repede şi mi-a plăcut destul de mult. Este o carte pentru şi despre copii, însă cu un mesaj foarte frumos.
Chiar dacă nu mai ai 10 ani îţi promit că vei adora această carte, poate chiar mai mult de cît un copil. Un adult care va citi această carte îşi va aminti cum a fost să fie copil.

safe_image
Cartea urmează aventurile pe diferite planete ale Micului Prinţ narate de prietenul său. Mi-a plăcut foarte mult cum autorul a reuşit să prezinte modul în carevăd copiii gîndurile, vorbele, dar şi acţiunile adulţilor.
Dacă vreţi puteţi să mă număraţi şi pe mine în rîndul copiilor, dar eu sunt total deacord cu Micul Prinţ 🙂 .

safe_image (1)

Am uitat să menţionez, dar cred că v-aţi cam dat seama..cartea conţine şi foarte multe ilustraţii, acestea fiind făcute chiar de Antoine de Saint-Exupery. Ediţia pe care o deţin eu (de la editura Regis) nu are imaginile colorate, din nefericire. Mi se pare că la editura Rao o puteţi găsi colorată, dar şi cu coperta cartonată, spre deosebire de cea de la Regis.

safe_image (3)

Alte gînduri & recomandări:
Vă recomand din tot sufletul această carte. Aceasta este scrsă original în limba franceză, fiind tradusă în numeroase alte limbi. Nu ştiu unde o puteţi găsi în varianta originală întrucît nu vorbesc limba franceză şi nu m-am interesat. În limba română o puteţi găsi la Librarius.
Am impresia că aceasta este singura librărie pe care o menţionez şi recomand în toate postările 🙂

safe_image (3)

Anul trecut, în 2015 (sună atît de ciudat şi trist cînd spui asta) a apărut şi un desen animat pe bază cărţii. Încă nu am reuşit să-l privesc, dar sper să îmi placă la fel de mult ca şi cartea.

Voi aţi citit-o? Ce impresie v-a lăsat?
GooseNoBackground

Leave a Reply

