Book haul #1 : Decembrie 2015

imageggujhgo.jpg

Uite că a trecut şi luna decembrie împreună cu toate sărbătorile ce ne-au entuziasmat atît de tare înca din septembrie :). Pe parcursul acestei luni am făcut rost de mult mai multe cărţi de cît într-o lună obişnuită, dacă pot spune aşa. Am primit (sau cumpărat) 8 cărţi şi o să vi le prezint pe rînd.
1. Amintiri din viitor. Da..după cum mulţi dintre voi ştiu, în această lună, Andreea Russo şi-a făcut debutul în lumea cărţilor cu o trilologie. Eu am avut ocazia să particip la lansarea primei cărţi şi i-am făcut şi o recenzie(pe blogul anterior). A fost o carte foarte frumoasă pe care v-o recomand cu drag. Lansarea a avut loc la data de 9 decembrie, iar cartea o puteţi găsi la editura bestseller.

7c51d6f80238a16d81ee0b3f34a72031

2.Aventurile şi memoriile lu Sherlock Holmes. Am avut ocazia să citesc această carte cu ceva timp în urmă, însă din nefericire nu o aveam în bibliotecă. În această ultimă lună din an, pe 13 decembrie am reuşit să o achiziţionez şi să-i fac un loc pe raftul meu preferat de cărţi. Cartea o puteţi găsi în colecţia ” 100 de cărţi pe care trebuie să le ai în bibliotecă” de la Adevărul
345ecabc43158976b7d0ca3233290687 (1)

3. Zece negri mititei. Crima din Orient Express. de Agatha Christie Aceste două cărţi au fost editate doi în unul. Adică într-o carte erau ambele….cărţi :).  Ştiu că sună ciudat, dar asta e :). Mi-am dorit aceste cărţi atît de mult. Nu aveţi idee cît de mult le-am căutat prin librării. Cînd a venit mama acasă cu cartea aceasta am deveni atît de entuziasmată. Cît de mult îmi doresc să le ajungă şi lor rîndul, dar lista mea  ” to-read” este atît de lungă. Uneori mi-aş dori să îmi bag în cap toate cărţile o dată 😀 . Am atît de puţin timp şi atîtea cărţi…În fine.. Să trecem la următoarea carte pe care am cumpărat-o luna aceasta.P1010180.JPG

4. Procesul de Franz Kafka. Această carte nu a fost niciodată pe wishlist-ul meu şi nu am idee de ce. Are o descriere atît de genială.Nu pot să cred că nu am aflat de ea pînă acum (adică această lună). Mi se pare că va fi genul meu, dar nu prea ştiu ce să cred, întrucît nu am prea multe detalii despre aceasta. Din descrierea de pe goodreads ştiu că este vorba despre un bărbat ce a fost arestat pe nedrept. Dar defapt fraza din descriere  care m-a intrigat cu adevărat a fost: ”Acuzat de o greşeală pe care nu o cunoaşte, de nişte judecători cu care nu se întâlneşte niciodata, conform unor legi despre care nimeni nu ştie nimic,….”. Mda…am eu şi eu o mică pasiune pentru drept 🙂 .P1010182.JPG
5. Antologie de texte literare de Vasile Teodorescu şi Silvestru Boatcă. Nu am nici cea mai vagă idee ce este cu cartea asta sau despre autori. Nu am procurat-o eu. Aş putea spune că am primit-o de la cineva (la fel ca şi pe următoarele 2). Long story. O să o răsfoiesc şi eu cînd am timp librer  să văd ce fel de texte conţine. Alături de această carte am mai primit încă două, despre care la fel, nu am nici cea mai vagă idee.
P1010188.JPG
6.Dicţionar de termeni literari. Această carte, care nu prea este o carte, ci un dicţionar nu o să îl folosesc sau citesc, dar l-am pust şi eu în acest book haul pentru că totuşi l-am primit în această lună.
*sunt cărţi vechi şi uzate , care nu am idee cum au ajuns la mine 🙂
7.Spartacus de Rafaello Giovagnoli. Dintre aceste trei cărţi aceasta are cele mai mari şanse să fie citită. Coperta nu îmi place în mod deosebit, dar pe prima şi ultima pagină are un imprimeu atît de drăguţ. Am citit cîteva propoziţii de pe prima pagină şi mi se pare interesantă. Mai ştiu că conţine şi o poveste de dragoste sau ceva…, dar nu ştiu nimic sigur. Îi voi face o recenzie cînd o termin.
P1010183.JPG
8. Divergent de Veronica Roth. Aveţi voi idee cît de mult mi-am dorit această carte? Nu. Am văzut filmul încă cînd apăruse cred, dar nu mai ţin minte nimic şi am hotărît să citesc cartea. Am citit vreo 30 de pagini şi deja mi se pare atît de frumoasă. Cartea are o supra copertă, care sunt sigură că toţi cunoaşteţi cum arată. În fine, mie nu prea îmi place. Mi se pare mai frumoasă cea fără personajele din film. Dar cu toate acestea coperta cărţii ( cea dedesubtul supracopertei) mi se pare atît de frumoasă. Ahh..
P1010159.JPG

Dar cît de mult nu mi-aş dori să încep cu Divergent lecturarea acestei liste mi s-a făcut mult prea dor de Poirot. Nu am mai deschis o carte de Agatha Christie de vreo lună şi mi se pare că ceva lipseşte din viaţa mea.

Voi ce cărţi aţi mai cumpărat sau primit în această lună?  Care dintre ele vă entuziasmează cel mai mult? Abia aştept să citesc răspunsurile voastre în comentarii.

Cu toate acestea vă urez tuturor un an nou aşa cum vi-l doriţi voi. Sper din tot sufletul să primiţi darurile ce vi le-aţi dorit…asta dacă nu le-aţi primit de Crăciun :D.
Eu am primit tot ce mi-aş putea dori vrodată. Mai am o singură dorinţă.
Vreau ca pe 31 decembrie, de Anul Nou, cînd ies afară să aprind artificii împreună cu familia mea voi să faceţi la fel. Vreau să văd mai multe artificii de cît am văzut în toată viaţa mea. Vreau să văd că sunteţi fericiţi.
Iar noi…..ce-i cu noi? Noi ne ”vedem” la anul.

GooseNoBackground

2 thoughts on “Book haul #1 : Decembrie 2015

  1. “Amintiri din viitor” pare interesantă, mai ales titlul și coperta par așa wow. Uhuhu, văd că o ai acolo și pe Agatha Christie. Drăguțe cărțile.
    Un an nou frumos și spor la citit!

    Like

    1. Da, Amintiri din viitor este superbă. Ţi-o recomand cu drag. Îmi place şi mie coperta. 🙂 Cîteva persoane au crezut că este o fată în imagine :))
      Despre cărţile Agathei pot să spun că mă entuziasmează foarte mult. Dar nu ştiu cu care să încep. Este abia 2 ianuarie, iar eu am mai făcut rost de două cărţi. Nu mă pot opri :))

      Liked by 1 person

Leave a Reply

