Crăciunul meu

P1010062y

Hey! Ar putea suna ciudat, dar am hotărît să fac un ” tag de Crăciun”. Deci îl voi face eu, iar la sfîrşit voi da tag bloggerilor care-mi plac mie. Din nefericire patru dintre blogurile alese sunt în limba engleză.
În acest tag va trebui să postezi poze cu Crăciunul tău şi să scrii cum l-ai petrecut. La fel, va trebui să scrieţi ce aţi primit voi de Crăciun, dar şi ce aţi dăruit. Mi se pare o idee frumoasă de a da idei de cadouri de Crăciunul viitor, zile de naştere sau alte ocazii.
Deci hai să vedem ce am făcut eu de Crăciun în acest an.
P1010098

Înainte de toate aş vrea să spun că noi deobicei nu facem foarte multe de Crăciun. Dacă eşti din Moldova ştii că noi deobicei primim cadouri şi celebrăm mai mult de Anul Nou. Iar dacă eşti din străinătate uite că ai aflat acum 🙂 . În ultimii ani Moş Crăciun a început să îmi lase daruri şi de Crăciun 🙂 , iar în acest an am şi sărbători mai diferit de cît deobicei.

bookpic-5-harry-potter-si-piatra-filosofala-35817Cum am şi spus, nu cumpăr deobicei daruri de Crăciun. Însă anul ăsta am hotărît să cumpăr şi eu două cadouri : pentru sora şi vara mea. Îmi place extrem de mult să dăruiesc, mai ales atunci cînd ştiu sigur că am nimerit cadoul perfect. Aşa mi s-a întîmplat cu cadoul pentru sora mea.
Am mers la librărie neştiind ce să-i iau. Eram sigură de un singur lucru: dacă găsesc Harry Potter atunci asta îi iau. Nu aveţi idee cît de fericită am fost cînd am văzut pe raft noua ediţia a cărţii ” Harry Potter şi piatra filosofală”. Eram sigură că nu o găsesc în Moldova. Ş948244i dacă încă vă întrebaţi dacă am procurat-o…sigur că da. Am fost atît de fericită. Pentru vara mea nu aveam nici cea mai vagă idee ce ar trebui să iau. Nu ştiam nimic. Voiam să îi cumpăr o carte. Iniţial am vrut să îi iau ” Fulgi de iubire” de John Green, dar nu o aveau. Am zărit pe raft ” El şi ea” de Marc Levy şi mi s-a părut genul ei. După ce m-am mai plimbat pe la alte librării am hotărît într-un final că o să o cumpăr pe aceasta. Sper doar că le-au plăcut darurile. Sora mea are 10 ani şi nu ştie că cartea e de la mine aşa că : Shhht! 😀
Cum am ajuns acasă am aşteptat mama să-mi aducă wrapping paper şi le-am împachetat.
Pe 25, cînd m-am trezit nu eram foarte entuziasmată de cadoul ce urma să-l primesc ştiind ce va fi, dar am plecat să o trezesc pe sora mea să-şi vadă darul. După ce am despachetat cadourile al meu fiind ”Divergent” de Veronica Roth părinţii ne-au spus să privim mai atent sub brad şi am văzut mai multe cadouri.
54abd0ade385f7a8ef0b1145437a1079
Am fost foarte confuză, deoarece deobicei primesc un singur dar de Crăciun. Nu aveam nici o idee ce ar putea fi acolo. L-am despachetat şi a fost un aparat foto pe care mi-l doream atît de mult, dar crezusem că o să îl primesc de ziua mea, deoarece tata mi-a spus că îmi ia un aparat, dar nu de Crăciun. Deci aceasta a fost o surpriză foarte frumoasă pentru mine. Acum voi avea posibilitatea de a posta poze cu o calitate mai bună de cît cele anterioare. Şi desigur voi avea ocazia să postez mai des în rubrica  Photography .
P1010110.JPG
În ciorapi am găsit cîteva dulciuri.
P1010013
După ce mi-am despachetat toate cadourile am făcut cîteva poze şi am citit cîteva pagini din carte. Mi se pare atît de frumoasă şu sunt atît de nerăbdătoare să termin tot ce am pe ”to read list” şi să-i ajungă rîndul şi ei.  Cînd o termin cu siguranţă o să îi fac o recenzie.
P1010010
La ora 14:30 au venit oaspeţii şi ne-am distrat foarte bine împreună. Iar ieri părinţii mi-au dăruit un album foto unde îmi voi putea adăuga cele mai frumoase poze.
P1010101j
La sfîrşit vreau să spun că am avut un crăciun frumos şi sunt foarte bucuroasă şi mulţumită de darurile mele. Mulţumesc părinţilor şi tuturor celor ce au venit să sărbătorească împreună cu noi.

Acum pentru partea cea mai intresantă.
Din nefericire am ales să dau tag unui singur blog român, acesta fiind şi favoritul meu. Sper din tot sufletul că a citit asta şi că va face şi ea acest tag 🙂
Persoana despre care tot vorbesc este Simona de pe blogul Secrete cărţilor .

Dacă esşti un blogger şi ţi-a plăcut ideea mea nu ezita să participi şi tu chiar dacă nu te-am menţionat.

GooseNoBackground

2 thoughts on “Crăciunul meu

  1. Omg, ce super că ți-au dat un aparat. Să-l stăpânești sănătoasă și să ne încânți cu câteva poze frumoase!
    Am văzut și eu că a apărut “Harry Potter și Piatra Filosofală” la Editura Arthur și am înțeles că e mai detaliată decât cea de la Editura Egmont. Acum, nu știu, poate că o s-o iau și o să fac o mică comparație. 😀

    Like

    1. Eu nu am citit-o încă, dar sora mea se apropie de sfîrşit şi mi-a spus că-i place enorm 🙂 Acum îmi mai rămîne să o şterpelesc şi eu de la ea şi să o citesc cînd am timp..:)

      Like

Leave a Reply

