Cine sunt eu?


P1060297 Sunt un copil,un copil care încearcă să pară mai mare de cît este şi să facă lucruri de care nu are habar.Sunt un copil care zi de zi visează să facă ceva creativ cu viaţa lui.
Am început încă de la 7 ani.Am început cu dansul.Sinceră să fiu,nu aş spune ca dansam rău,dar profesoara demisionase.Astfel am incheiat-o cu dansul devreme,pe la 8-9 ani.În aceeaşi perioada m-am apucat si de pictură.Aici eram chiar pricepută,însă după ce am terminat clasa a IV-a nu mă mai pasiona atît de mult.Aşa am renunţat şi la desen.După asta,în clasa V-a am început gimnaziul.Totul era nou aşa ca nu m-am înscris niciunde.În clasa VI-a am făcut ceva lecţii de actorie.Asta chiar îmi placea,dar da,am renunţat şi aici din cauza lipsei de timp.În clasa a VII-a aveam multe activităţi şi nu mi-am putut face timp şi de teatru.Acum sunt clasa VIII-a şi sunt foarte nedumerită.
Nu ştiu unde să mă mai înscriu ca să îmi ocup puţinul timp liber care îmi mai ramîne.Acesta fiind şi motivul pentru care am creat acest blog.Sper că aşa voi putea să îmi ocup timpul şi să îmi folosesc creativitatea în vreun scop.Am multe idei despre ce aş putea să scriu,dar în majoritate mă voi baza pe hobby-urile mele – cititul,sa vad filme,sa desenez,scriu,fotografiez şi să creez/confecţionez lucruri noi.

 

Leave a Reply

