Amintiri din viitor de Andreea Russo

coperta-amintiri-din-viitor-andreea-russo.pngTitlu: Amintiri din viitor
Autor: Andreea Russo
Număr de pagini: 136
Colecţie: I carte din trilogia ”Amintiri din viitor”
Genuri: Dragoste, ficţiune, copilărie, viaţă
Desciere: Cum e să trăieşti cu amintiri din viitor?Cum e să ştii ce va fi mâine?Într-o viaţă în care viitorul şi trecutul îşi schimbă locurile,rămâne doar prezentul.Dar cum să iei o decizie în prezent atunci când îţi cunoşti viitorul?
La 7 ani, vrea să afle prin ce se deosebeşte de toţi ceilalţi.La 12 ani, învaţă cum să fie ca ceilalţi.La 17 ani, se îndrăgosteşte de Amelia.La 22, o întîlneşte.La 27, se află într-un avion care urmează să se prăbuşească.
Numele lui este Mir.

Dacă citeşti aceste rînduri, deja faci parte din viitorul lui.

Nota: 4.5/5
♥  ♥  ♥  
 

Cred că mi-am făcut o obişnuinţă ca la fiecare recenzie,mai întîi de toate sa vă spun cum am făcut rost de carte.Spre deosebire de celelalte ,care sunt de la bibliotecă,pe aceasta am procurat-o. Pentru prima dată am zărit  pagina de facebook  şi m-a intrigat descrierea cărţii.Am văzut că aceasta încă nu fusese lansată şi m-am gîndit să merg şi eu la lansare pentru a o procura şi a-i fura un autograf autoarei.Zis şi făcut.Cum am ajuns acasă m-am apucat să răsfoiesc cartea.Fiind deja seara nu am mai apucat să o citesc,dar a doua zi am terminat-o într-o ora.Cînd eram pe la ultimele pagini am început să mă întreb despre ce ar putea fi volumul doi, dar după ce am finisat-o pe toata am încetat să mă mai întreb.Pur şi simplu aştept cu nerăbdare volumul 2.
 Cartea începe cu copilăria lui Mir.”Totul în viaţa lui părea normal.Cu excepţia lui.E complicat să ai şapte ani şi toţi să discute despre anormalitatea ta.”.Mir avea o copilărie diferită,obişnuia să le prezică părinţilor lucruri ce aveau să se întîmple.A prezis şi sosirea lui Frank,profesorul ce avea să-l înveţe să fie normal.
Cartea începe fiind narată la persoana III-a, dar începînd cu capitolul 10 ”Rămas bun” este povestită la persoana I.Gîndurile lui Mir devin din ce în ce mai complicate, uneori nici măcar el nu le poate înţelege.Mi-a plăcut faptul că în ciuda ‘anormalităţii’ sale, părea normal,şi-a făcut prieteni,s-a îndrăgostit, a călătorit, învăţat şi altele.Mi-a plăcut de Amelia, dar nu în mod deosebit.Mi-a plăcut la fel cum mi-au plăcut şi celelalte personaje.Părea prea….normală.Mă aşteptasem la ceva mai mult de la ea.

“Am zis că aşa va fi,dar nu m-ai crezut,nu?Omul nu e în stare să accepte moartea altui om,iar pe a sa o ignoră cu desăvîrşire.”

Da,Andreea,ai avut dreptate,nu te-am crezut.

“A murit.”

 

”Am învăţat să preţuiesc prezentul, unicul moment în care suntem în stare să ţinem sub control propriul destin.”
”Timp îndelungat am aşteptat un om.Pe ea.Datorită ei primeam plăcere de la viitor.”
”Nu pot să o descriu pe ea, dar pot să mă descriu pe mine în momentele în care am fost alături de ea:un om împlinit, care se bucură de orice amănunt.”
”Nu m-am decepţionat ăn iubire.Iubirea e sacră.M-am decepţionat în oameni.”
”La fericire nu ai cum să ajungi fără să nu îţi murdăreşti papucii de tristeţe.”
”Nu e greu să părăseşti un oraş de unde te alungi tu însuţi.”

-Domnişorule,poate doriţi să facem o plimbare pînă la lac?
-Nu sunt împotrivă,doar că în curînd va începe să plouă.
-Straniu,cerul e senin.
-Domnule Frank,în ziua de azi şi cerul e făţarnic.

GooseNoBackground
2 thoughts on “Amintiri din viitor de Andreea Russo

  1. Pingback: Recenzii

Leave a Reply

