De ce sunt atît de fericită azi?

Vrei să ştii de ce sunt atît de fericită?De ce am rîs azi mai mult ca deobicei?Din simplu motiv că nu am avut aşteptări pentru ziua de azi,nu mi-am dorit absolut nimic,înafară ca ziua asta să fie frumoasă.Am ieşit din casă cu gîndul că e o zi perfectă,că am o viaţă perfectă şi că absolut nimeni şi nimic nu mi-o poate strica.Şi ştii ceva?Aşa a şi fost.Nu a fost nimic special,ci doar perfect 

Azi a fost una din zilele alea în care te simţi liber,ca şi cum ai putea face orice.
Am reuşit să ajung la jumătatea cărţii Trenul Orfanilor pe care am început-o încă de sîmbătă,am reuşit să merg la bibliotecă să împrumut o altă carte a Agathei Christie,iar de data aceasta m-a captivat descrierea cărţii După înmormîntare.
Am vorbit şi am rîs cu prietenii,ceea ce mi-a ridicat dispoziţia.Am avut parte de o zi frumoasă la şcoală,iar acum scriu,şi mă simt la fel de fericită.E ca şi cum toate visele mi-au devenit realitate,iar viaţa e roz.Zîmbesc în continuu şi totuşi nu e nimic special,ci doar perfect.

Ştii care e cel mai frumos sentiment pe care l-am simţit azi?A fost în timp ce ascultam piesele mele preferate cu o ceaşcă de ceai în mînă şi doar mă gîndeam la clipele frumoase din viaţa mea.Atunci m-am simţit oarecum împlinită,am simţit că am tot,tot ce îmi doresc.Şi aşa ar trebui să se simtă fiecare dintre noi,în fiecare zi din viaţa noastră.Şi ştii de ce?Pentru că merităm.
Nimic special,ci doar perfect.

 

Leave a Reply

