Moarte pe Nil de Agatha Christie

Titlu:Moarte pe Nil
Autor:Agatha Christie
Număr de pagini:315
Colecţia:Adevărul
Genuri:Dragoste,Mister.

Descriere: Linnet Doyle este, în aparenţă, o fiinţă aproape neverosimilă, căci pare să aibă tot ceea ce-şi poate dori o femeie: frumuseţe, bogăţie, inteligenţă, farmec şi… un soţ iubitor. Când ea este însă ucisă, micul detectiv şi subtilul psiholog Hercule Poirot, aflat întâmplător în aceeaşi excursie, descoperă cu tristeţe tot vălmăşagul de interese şi de patimi ţesut în jurul bogatei moştenitoare. Agatha Christie consideră Moarte pe Nil unul dintre cele mai reuşite romane ale sale, iar criticii şi publicul n-au contrazis-o. Într-adevăr, în stilul său lapidar şi eficient, scriitoarea oferă cititorilor nu doar o intrigă sinuoasă şi seducătoare, cu un final neaşteptat, ci şi o ilustraţie exemplară a dramelor şi pasiunilor omeneşti esenţiale.

 Înainte să încep recenzia acestei cărţi : În 1978 a fost făcut şi un film pe baza cărţii.Am aflat abia azi şi nu am reuşit să îl văd însă cu siguranţă îl voi viziona şi voi face o comparaţie între acestea.Dacă vreţi să îl vedeţi şi voi îl puteţi găsi AICI .

Nota: 5/5
♥  ♥  ♥  
♥  

Am împrumutat această carte de la bibliotecă vre-o două săptămîni în urmă,însă tot amînam să o citesc.Săptămîna trecută am zis că trebuie să mă apuc de citit neapărat pentru că luni(mîine) trebuie să o duc la bibliotecă.După ce am început să o citesc nu o puteam lăsa din mînă.

Cititsem că Moarte pe Nil este una dintre cele mai bune cărţi a autoarei.Asta este a doua carte a Agathei Christie pe care o citesc şi pot spune că ambele cărţi mi-au plăcut nespus de tare.Regret foarte mult că nu o pot avea şi pe aceasta pe raftul din camera mea.

Moarte pe Nil este,cu siguranţă una dintre cărţile mele preferate.Am citit cu suspans pînă la ultimul cuvînt.Mi-a trecut de foarte multe ori prin cap cine ar putea fi vinovatul,însă am crezut că nu aveam dreptate,deoarece în toate Aventurile lui Sherlock Holmes încercam să îmi dau seama cine e ,însă de fiecare dată greşeam.Cred că aşa am învăţat să mă aştept mereu la cel ce pare a avea cele mai puţine dovezi incriminatorii.Mi-a plăcut foarte mult faptul că , chiar de la început ne este arătat criminalul,însă nu îl putem vedea.Şi mi s-a părut ironic faptul ca înprimele pagini Linnet spune ”Nici poveste!N-am nici un duşman pe lumea asta.”,iar la sfîrşit totul ia o întorsătură ciudată.

One thought on “Moarte pe Nil de Agatha Christie

  1. Pingback: ~

Leave a Reply

